Ebruuuu64164 Papatya38 hamileliğimde bir kez yaşadım ve maalesef hastahane de serum yemeden benimki geçmemişti parol un serumunu vermişlerdi
DeryaZ Papatya38 yiyecek olarak bilmiyorum da benim sancım olduğunda ayağımı sıcak tutuyorum karnımıda battaniye yle falan örtüyorum ayaklarımı kendime çekip uzatıyorum bi süre sonra rahatlatıyor onun dışında başka bişey denemedim☺️
Gamzebzk06 Papatya38 ah bu gazdan neler çekiyorum gece acillik oluyorum eşimi uyandırıyorum bebek gibi sırtımı piş pişliyo ancak öyle yoksa tek yapamıyorum çarşamba doktorum var sorucam ne yapacağımı bilmiyorum
Ilkbebek123 Bende çok oluyor geceleri özellikle doktorum dediki klozette otur ayaklarının altına yüksek birşey köy tabure falan gibi öyle bekleyince çıkıp geçiyor ben hep öyle yapıyorum sezeryandan sonrada bunu yapıyolarmis
Aybuke35 Papatya38 madensuyu gebelikte yararlidir. Dr um bana magnezyum ilacı yerine günde 1 adet madensuyu verdi
Mrry Papatya38 valla ben bir kez çok şiddetli yaşadım ve serum lağmanla sonuçlandı😞o yüzden sıcak su torbası yanımda ayağımda patik üstümde battaniye 😕
Aybuke35 Papatya38 çay kaşığının ucuyla kimyon yiyin kesinlikle çözüm. Bende bana söylenmesine rağmen yemedim hamileligimin ilk 3 ayında 2 kere hastanede serum yedim. Yinede geçmedi. Kimyon yedikten sonra gazımı çıkarıp rahatladm.