kakaolukekk Kızlar ferritin değerim 10, dr mutlaka serum taktırman gerekir dedi takipli olduğum hastanede 2750₺ serum ücreti istediler, devlette demir serumu taktıran var mı dahiliyeye gitsem takarlar mı ?
DeustchBurcu kakaolukekk canım ben Türkiye’deyken hep devlette taktırdım ferinjekt serumu. Dahiliyeci kan değerlerini görünce yönlendirir zaten, boşuna özele para verme
HilalAsel4364 kakaolukekk benimde feritin değerim 3 tü dahiliye doktoru rapor yazdı galiba tam hatırlamıyorum eczaneden ampul şeklinde ilacı aldım ama çok cüzi bir para verdim gözetim odasında serumu yaptılar.