adn111 Kızlar geçen hafta doktora gittiğimde bebek kafasını kasıklarına yaslanmış ağrı yapar demişti ama yinede bu tarz sancılar beni korkutuyor . Sizde böyle bir ağrı oluyor mu
meric_2 Benimde sancım var ve dr bana da normal dedi. Bebek büyüdüğü için bu sancılar oluyormuş. Bazen tedirgin olmuyo değilim. 🙆🏻♀️ adn111