hayatim Rica ederim canim randevu alip git doktora ama erken almaya calis randevunu cunku kan sonucu 2.30 saatte cikiyor aksama kalmadan vurdurursun igneni. Senin eczacilar odasiyla bir alakan yok doktor arayip ilaci getirttiriyor o bir saat icerisinde senden kan grubun icin tekrar kan aliyorlar onunda sonucu anca cikiyor . Yatisini yapiyorlar igne gelir gelmez vuruyorlar . Devlet her zaman iyidir bu konuda .