Nurdrmz_24 benim karnım belirginleşmeye başladığından beri sivri ve yukarda, yüzüm ilk aylarda istifra etmekten dolayı çok kötüydü ama şuan parlıyor gerçi tek tük sivilce çıkıyor ama herkes yüzün güzelleşti diyor. Saçlarım baya uzadı. Tatlı ekşi baharatlı ayrımı yapmadan 2. Trimestere girdiğimden beri yiyorum 😀 ilk zamanlar yine baharatlı ve ekşi şeyleri yiyemiyordum hep tatlı yedim. Bende tuttu erkek bebek hurafeleri 😀