Hiilal0606 Kızlar adetimden 1 gün önce beta testim 860 çıktı sizce normal mi son reglim 12şubat dış gebelikte veya kimyasalda da yüksek cıkıyor mu çok endişeliyim acaba dış gebelik mi kimyasal mı diye duşunmeden edemiyorum içimi rahatlatır mısınız ?
Pamuk Hiilal0606 çevrendeki soyleyenlerin kaç tanesi yüksek betadan dış gebelik geçirmiş tabiki ihtimaller dahilinde ama kulaklarını tika😊Ben 7.64 sayısı ile öğrendim.. Kardeşim 2000le öğrendi şükür sorun çıkmadı 2gunde artisi takip ettir
Barismom Hiilal0606 eğer 2gün sonra 2katına çıkarsa beta korkulacak bişey yoktur.. Yakın zamanda aynı korkuları yaşadım dış gebelik i boş gebelik mi diye kendimi yedim resmen ama Allahım izniyle kalp atışlarını duyduk inşallah sizde duyarsınız içinizi ferah tutun
Zeynepozcan AhmetVeMustafa dış gebelik bildiğim kadarıyla betayla değil de usg ile tespit ediliyor ama kimyasal gebelik betayla tespit ediliyor diye biliyorum ben
AhmetVeMustafa Zeynepozcan her ne olursa olsun sağlıksızsa beta yükselmez 3 defa yaşadım tabi dediğiniz gibi de olabilir yaşadığımdan yola çıkarak böyle söyledim
Sibel_72 Beta yüksek olunca erkek bebek diyorlar belki de ikiz gebeliktir hiç sorun değil çok güzel bir betan var mühim olan 2 günde bir 2 kat artması sorun etme değer çok güzel
Feyzadilara EmineTarik kese ne zaman gorundu acaba benm betam adet oncesi 88.6 cikti bugun gittim adet 2 gun gecti dr 4 hafta dedi ama kese gormedi
Zeynepozcan Hiilal0606 boşver canım çevredekiler çok bilmiş tıp okumuşlar sanki sen içini ferah tut doktorunu dinle
AsyaCngz55 Hiilal0606 değerin tek başına önemi yok 2 gün arayla betanızın artışını kontrol etmelisiniz ikiye katlıyorsa her şey yolunda demektir
zezeyyyy Hiilal0606 adetimden 5 gün önce beta 3ooo idi dış gebelikmiş malesef ama sizin bence normal 2 kat artışı önemli ❤️
Kkubrraaa Hiilal0606 canım bence gayet iyi ben oğlumun kini 5100 olarak öğrendim çok yüksekti bence ama çok şükür sağlıklıydı
Feyzadilara Hiilal0606 benmde 12 subat son regl bugun gittim 2 gun gecti adetim kan adet oncesi 88.6 cikti kese goremedi 4 haftalik dedi ins kesem olusur kizlar sknti varmidir normalmi
EmineTarik Feyzadilara 4 haftada kese görünmez bende 168 ile gittim 2 gün sonra 430 oldu doktor bu değerde kese görünmez haftaya gel dedi hiç bakmadı bile 5 haftada gittim kese göründü 6 haftada kalp atışı duymaya gittik bize sürpriz yaptı iki kalp atışı duyduk 🥰
Hiilal0606 Feyzadilara pazartesi günü alttan muayene yaptılae ordan gördüler karnımdan hala gorunmuyor kücük oldugu içinmiş hiç canını sıkma ben once kimyaaal sonra dış gebelikten korktum hiçbir sıkıntı olmuyor fazla araştırma yapma canım