11+4 ün kahve lekem geldi 2 hafta önce kadar igne ve progeston verdiler progestonum bitdi bugün kullanmadım ama doktor perşembe kontrole gitdigimde sormadım oda bişey demedi lekem hiç gelmedi ama kese altı kanaman var çok az dedi en sonki kontrolümde aynı durumu yaşayanlar naptınız bilgi alıyım sizden saolun şimdiden 🥰