Gizem_cetinbas Kızlar enfeksiyon için verildi bana ama ben biraz araştırdım hamileliğin ilk trimester döneminde uygun değil diyor varmı ilk aylarında kullananlar ?
ebrusngl Gizem_cetinbas 19 haftalık hamileyim doktorum banada verdi yeşil akıntı için ama kullanmaya cesaret edemedim nedense öyle bekliyor odada siz kaç haftalıksınız
Gizem_cetinbas ebrusngl Bana ilk gebeligimde verdi kullandım o zman da 20 haftalıktım bı sorun yaşamadım hatta çok iyi geldi bana bu İkinci gebeligim 9+6 haftalığım bana biraz erken geldi bilemedim
Gizem_cetinbas ebrusngl bu arada banada hem akıntı hem enfeksiyon için vermişti sizin haftanız gayet güzel kullanabilirsiniz içiniz rahat olsun ben de çok araştırdım kendi dokturumla beraber üç doktora sordum öyle kullanmadım gerçekten çok iyi geliyor