Sehersngl alta vuruyorsa ayakları alttadir doktorum hep öyle demişti bana her alta vurdugunda da ayaklar alttaydı. Ara ara sertleşip toplanmasi bende de oluyor normal şeyler 30dan sonra çok sık olur demişti doktor yerleri daralıyor kemikleri güçleniyor büyüyor sonucta daha çok hissettiriyor kendini gerilmene gerek yok😇 bunların hepsini doktorum bana 30.haftaya girerken bir bir anlattı. 33.haftadayım suan