pnraks Hamile kalmak için hem kendime hem eşime bi ilaç bi vitamin tavsiyesi verebilecek olan var mı? Doktorlarınızın söylediği vs
buusur pnraks takviye bilemiyorum ama gebelik düşündüğünüzde kan tahlili ile vitaminlerinize baktırıp ona göre kullanmaya başlayabilirsiniz ben d ve b12 düşük olduğu için başlamıştım hamileyim hala b12 vurunuyorum
rabiatkncee pnraks b12 çinko folik asit takviyesi almanız gerek ben gebelikten 2 ay önceden başladım 2 ay sonunda gebe kaldım 🌸
Ftsyldrm Derink bende elematal 2 kullanıyorum şimdi bitti doktorum I Mom da kullanabilirsin onun yerine dedi
Derink pnraks elanatal gebelik öncesi ve sonrası versiyonları olarak iki çeşit diye biliyorum. Gebelik planlamadan önce 3 ay bunu kullanabilirsiniz hamile kaldıktan sonra elanatal 2 sanırım adı ona geçersiniz. Ben ilk gebeliğimde kullanmıştım sanırım iki ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Ama kaybettim maalesef
Kyyznkyyzn Gebelik öncesi ve ilk 3 ay için Folicus plus önerdi doktorum folik asit yani onu kullanıyorum ben 💐
Beyzates01 twinsmom_ kullandığınız ay hamile kaldınız bende bugün bu vitamini doktorumun önerisiyle aldım
pnraks rabiatkncee peki önce vitaminlerinize baktırıp mı bu ilaçları kullandınız yoksa direk doktor mu yazdı
Ftsyldrm Comeasli fazlasıyla ilk defa kullandım ilk ay ve hamile kaldım bitti 30 kapsül tekrar bundan aldım doktorum bunun yerine I mom da alabilirsin dedi ama ben vazgeçmedim bundan ve çok memnunum 🥰🙏
Hsb34 pnraks bir dahiliye doktoruna görünüp kan tahlili sonuçlarına göre takviyelere başlayabilirsiniz detayli vitamin vs bakilabiliyor, folik asit bakmiyor diye biliyorum
rabiatkncee pnraks tabi ki de genetik doktoru yazdı bana bu ilaçları gebelik ten önce mutlaka almamız gereken vitaminler eşimde kullandı bende
rabiatkncee pnraks illa genetik değil tabii ki canım kadın doğuma da gitseniz farketmez ben tedavi için genetiğe gitmiştim
rabiatkncee pnraks eşiminde benimde kanıma bakıldı eksikler vardı doktor o yüzden yazmıştı bizde kullandık 🌸
Comeasli Ftsyldrm suan ben 7+5 deyim yani 2.aya giriyorum bunu alsam olurmu elenetal 2 yi kullandığım ilaç iyi değil gibime geldi cunku
edaizmm pnraks omepa q10, regenesis, nates q plus bana bunlar doktorlar tarafından önerildi. Folik asite zaten başlamanız gerekiyor ama multivitamin daha çok öneriliyor. Bunlarda folik asite günlük alınması gereken doz kadar var