deletedmom734
[bilinmeyen] kibele akademi var arkadaşım gidiyordu
deletedmom734
[bilinmeyen] rica ederim canım başka kimse yazmamış çok fazla giden olmadığı için sanırım bende çok istemiştim ama aynı zamanda çalıştığım ve zor bir hamilelik geçirdiğim için gidemedim:(
deletedmom734
[bilinmeyen] canım çok teşekkür ederim ♡♡♡ bende bebek baskısından dolayı böbrek şişmesi çıktı korkunç ağrılar çektim 2 gündür acildeyim yatış verdiler bugün çıktım eve :( zaten haftam 35+1 oldu... yıllık izinlerimi saydırıp erkenden doğum iznine çıktım... gidermiyim bilmiyorum çok ağırlaştım çünkü yinede çok sağol :)
marven
[bilinmeyen] liv hospital kizilay tarafında olan mi canim yarin arayip bilgi almak istiyorum
marven
[bilinmeyen] bi de takipli hastalari olmak gerekiyor mu yararlanmak icin?
marven
[bilinmeyen] tesekkurler :)
marven
[bilinmeyen]
Yok henuz aramadim bu hafta tetanoz asisi oldum mahvetti beni gozum kesmedi acikcasi ama eger devam eden bi programlari varsa mutlaka gebeligim bitmeden katilicam haftaya cuma da randevum var muhtemelen yine pilim biter :)
Minicin
Tobb etü hastanesinde de ücretsiz doğum eğitimleri var. Katılmak isteyen faydalanabilir.