Merhaba yeniden.
Adet olmama on gün var
Karnım aşırı şiş ve köpüklü idrar gördüm bugün.
Aşırı uyku hali var
Bu ay sadece bir kere yumurtlama döneminde korunmasız ilişki oldu.
Adete on gün kala bu belirtiler normal mi bilmiyorum size sormak istedim🙏🏼
23ünde adet olmam gerekiyor beklemek istemiyorum 18inde kan versem çıkar mı sizce varsa. Döngüm 29-30 gün arası