Kızlar selam 14+2 haftalık gebeyim dün cinsiyetimizi öğrenmeye gittik doktorumuz %100 olması için 15.haftanda tekrar gel dedi haftaya kesinleşmesi için tekrar gidicem 10. Haftamızda kemik gelişimi erkeğe benziyor demişti şimdi gördüm %75 lik bi oran yazdı kağıda ama bekle dedi cinsiyet partisi yapıcam ne yapmalıyım kafam çok karıştı sizce kağıda yazdığı net midir bizde bilmiyoruz kağıtta yazanı