Kızlar selam. Doğumuma çok az kaldı nasipse :) aklıma bir şey takılıyor. Yeni doğan bebeklerin popişlerinin saf su+pamuk ile temizlenmesi öneriliyor malum. Bende öyle yapmak istiyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum. Hadi evde suyu istediğim zaman kaynatır ılıtırım ama doğar doğmaz hastanede nasıl yapabilirim sizce kettle mı götüreyim termos mu alayım. Bana bir yol gösterin ..