tugbacns gözün aydın canım benim çok sevindim 🥹 umarım diğer bebişine tez zamanda kavuşursun. Valla canım zor şimdi ne yalan söyleyim çok zor ,uykusuzluk çok yorgunluk cok, yanında birileri varsa bi tık rahatlatır ama 🥲Benim Annem şu an yanımda eşim oldukça destekçi ona rağmen bunaldım. Annem gidince ne olacak diye kara kara düşünüyorum. Ve ikizlerine tek bakan herkesin önünde saygıyla eğiliyorum 😂