Yakut16 haticedmrk bende evde kendim yaptım ama ilk gün pik oldu değerlendirdim ikinci gün değerlendirmedim bide çatlama gunu değerlendirdim pik olunca 3 gün değerlendir dyolar ama ben sedec 2 gün değerlendirdim☹️
haticedmrk Yakut16 sorun olmaz bazı ovulasyon testi satan sayfalarda bir gün değerlendirince hamile kalanlar varmış nasip canım
nermin08 Yakut16 Amin inşallah teşekkür ederim. Bende sizin gibi ilk pik olduğu günü değerlendirdim. İkinci günü malesef degerlendiremedik. Birde catlama gününü degerlendirmistik.
nermin08 Yakut16 Belirti sadece normal adet olacakmışım gibi ağrım oluyordu canım. Başka bir belirtim yoktu.
Freckles Ayda oldum ama 4 kere adet olduğum için kaçıncı deneme yazacağımı bilemedim 😅 adet düzensizliği olana çok çok çok yardım ediyor