cokkasmabeabi
Telefonu aliyolarlar tabi ki ama şöyle düşün bak tek olmak daha iyi gelicek emin ol . Sanci odasinda yanında biri olduğunda nazlanma ihtimalin çok fazla tekken doğumuna odaklanabiliyosun.ben sancimi evde cektim aksam 5 gibi sancılarim başladı 9 gibi dusa girdim çıktım gece 2 ye kadar bekledim 5 dakikada bire düştü sancilarim artik . 5 cm açılmayla yatisim yapıldı gece 3 de yattım sabah 7 de dogum yaptim