mercimek000 imkanınız el veriyorsa kesinlikle yaptırılmalı, Ben tarama testlerini yaptırmadım çünkü yanılması çok oluyordu, Fetal DNA kesin sonuç veriyor diye hamilelik boyunca kafam rahat olsun diye doktorumuzunda önerisiyle yaptırırdım. Memnun kaldım,Cinsiyette belli oluyor erkenden..