Minalina
Arkadaşlar 33 haftalık ikiz gebeyim.geçen cuma idrar yolu enfeksiyonu teşhisi konuldu doktorum antibiyotik verdi ancak kullanıp kullanmamakta çok kararsızım. Ne yapsam bilemedim aranızda bu enfeksiyonu doğal yollarla atlatan oldu mu?yada bu tür ilaçlarla iyileşen var mıı?? Ne yapmalıyım 😕