Azer Elemon erva güzel arkadaşımda kızlarının ismini koymuştu şura,erva,hira bitane daha vardı ama unuttum:)
HavvaBahar pamuk_anne canım bende zehra koyacağım inşallah ama yanına nasıl bir isim daha uyar sence ?
pamuk_anne HavvaBahar biz de eşimle çoook düşündük 🙄 ama sanki bütün isimler eğreti durdu yanında, genelde Fatma zehra olarak koyuyorlar ama onu da biz istemedik. Tek isim olarak kaldı 🤗
eslemin_annesi Merhaba benim ilk kızımın ismi eslem rana ikinciye uysun diye esila alya düşünüyorum bende tam net degilim daha 16 haftadayım aysima, hümeyra, buğlem, Erva, zümra bunlarda fena degil