Kızlar merhaba. İlk gün adetim çok az leke şeklinde geldi 2 3 gün normal devam etti. 5 günde biter normalde 5. Gün lekelenmem olur. Dün kahverengi ve açık pembe şekilde lekelenmem devam etti. Bugün yine bu şekilde devam ediyor ama bende baş dönmesi ve mide bulanması var. Bugün ovülasyon testi denedim fotoğrafta anlaşılır mı bilmiyorum ama bu ovülasyona bakılırsa bir kaç gün sonra en fazla 1 hafta yumurtlama olacak gibi. Normal mi bu durum? Hala lekelenmeleriö devam ediyor çok fazla olmasa da. Bu ay çok umutluyduk normalde üstüne görmüşsün diyenler bile oldu ama ben sanmıyorum o yüzden hiç fırsat vermedim bu duruma. Ama hala leke şeklinde devam ederken ovülasyonun böyle çıkması beni şaşırttı.
İlk ovülasyon denemem belki normaldir bilmiyorum o yüzden sizlere sormak isterşm
