33begum bugün gittiğim dr da anladım ki aslında beni en çok üzen sonuç deil dr un rezil tavrıymış maşallah Mehmet kalo desin ben doktorum hakkını veriyorum o kadar sakinleştirdi ki beni yüreğim ferahladı sonuç değişmemesine rağmen çok rahatladım Allah hep iyilerle karşılaştırsın inşallah 🙏🏽