Fiziksel açıdan bir sıkıntı olmasa bile gelişim olarak sıkıntı olabilir diyor uzmanlar. Ya da korkak , sinirli, hiçbir sebep yokken ağlama kolikli bir bebek olabilirmis. Maalesef bende sizin durumunuzdaydim bir süredir ama bunları duyduktan sonra kendime birazda olsa engel olmaya çalışıyorum 🙏🏻