28+5 hafalığım Benim sancılarım oluyor şöyle bebek içerden karın duvarıma değdikçe sancılanıyorum adet sancısı gibi bide idrar kaçırıyor hissi var kendi kendine bişey akıyor iç çamaşırım ıslanıyor engel olamıyorum kan mı diye açıp bakıyorum sıvı akıntı geliyor 28 martta 31 haftalık oluyorum nst başlar mı dr bu arada 27 haftamda suyun iyi her şey normal demişti drum