twinsmom_ Seymaaaokms 10 hafta ikizlere hamileyim çok sık acıkmaya başladım sürekli yorgunum uykum geliyor bulantılarım azaldı çok şükür ama henüz yumurta vs tarzı şeyleri yiyemiyorum 😇
Gizem_cetinbas Seymaaaokms bende 10 girdim sayılır 9+6 sürekli acıkıyorum hiç doymuyorum bide en sıkıntılısı sürekli tuvalette çıkmak uykum kaç kere uyanıyorum hiç bilmiyorum daha çıkmadan yine geliyor 😅
Ozge111 Seymaaaokms bizde 10 haftalığız çok şükür iyi gidiyor sık idrar hafif mide bulantısı yorgunluk bu kadar
Rabiakumcu 10+4 porogestan kullanıyorum .zaten uykuya aş eriyorum bu ilaç kafa yapıyo bnde.her gören yüzün benzin bembeyaz diyor .baş ağrısı geçmiyor hiç.halsizim ve hiç bişi canım istemiyor.
Seymaaaokms Rabiakumcu Allah yardımcınız olsun bulantı çok zor ben De hafif geçiyor bulantı arada oluyor çok sukur
Seymaaaokms AhmetVeMustafa Allah yardımcın olsun çok sıkıntı ama 2 hafta sonra rahatlamaya başlarsın öyle diyorlar
Zehross03 Seymaaaokms bugün 10. Hafta bulantı ,başdönmesi kusma ,nefes darlığı, baygınlık hissi ,sivilceler ,aşırı derecede sinir,ağlama isteği,bel kasık ağrısı,kokusuz sarı akıntı daha varda var yani kafayı yiyeceğim az kaldı🥲
AhmetVeMustafa Seymaaaokms amin oğlum da böyle olmamıştı çok rahat geçirmiştim bunda böyle olunca ilk defa hamile kalmışım gibi 😂
Busrata33 Seymaaaokms 2,5yaş bebem rahat bıraksa 7/24uyurum ama nerdeee çocuk olmadan uyuyun bol bol.Mide bulantısı,halsizlik var ve çok fazla açlık hissi ☺️
Fatossss-26 10+5 🙋♀️ halsizliğim var birde bulantım yerini artık iştahım almaya başladı 🤦♀️sık idrara çıkma bendede mevcut 😊
Seymaaaokms Fatossss-26 AhmetVeMustafa 2. Hamilelik 1. Ye göre çok farklı oluyor diyorlar sanırım sizinde öyle :)