Yeniannis_ Akılda kalcağına midede kalsın , yiyin bi şey olcağını sanmıyorum. Abartmamak şartıyla , bende tüketiyorum.
Sla8995 Sevgii19 valla az önce yarım paket yedim ne yapayım 😂🙈normal de gebelik başından bu yana kolay kolay yemezdim yemedim de ilk kez yedim valla az önce o kadar 😂 31 hafta olacağım 🤲🏼🤲🏼🧿