Cnnttt 32 haftalığız çok sık olmasa da arada bir giren kasık ağrısı ve karnımda sertleşme oluyor sanki tek tarafa büzüşüyo gibi bi sertlk aynı zamanda altımda da bi baskı ve hafif ağrı sizinde böyle şikayetleriniz oluyor mu erken doğum belirtisi falan diye okudum korkuyorum 😥
Sevilayms Cnnttt Canım geçmişolsun, korkutma kendını doktorunu arayabılıyorsan bi bilgilendir, senın de için rahat eder. Biz daha 23. Haftadayız yalancı sancı ya da kasılma için doktor magnezyum onermıstı.
Gzo Cnnttt sizin gbi benimde ayni sikayetlerim var bebek sola kendini topluyor bazen ayaktada durunca yine toplaniyor 18.hftadan beri ayni suan 24teyim
Cnnttt Evet genelde yatıyorum sadece yemeğe kalkıyorum ama böyle ayakta durup durup birden oturunca oluyor genelde sanırım büyüdükçe daha çok yatmak gerekiyo çünkü yatınca rahatlıyorum
Cnnttt Gns-gur bebeklerimizin canları sağolsun insan herşeye tedirgin oluyor ister istemez sağlıcakla kucağmza alalm inşallah çok teşekkür ederim 🌸
Cnnttt Gzo yalancı sancı diyende var erken doğum belirtisi diyende var ben araştırdıkça korktum normal de olabilir bilmiyorum çarşamba günü kontrolüm inşallah bir terslik çıkmaz belki de ben abartıyorumdur🥹
Gzo Cnnttt yalanci sanci agriyla olur kasilmayi sordum ben doktora bebek buyudukce biyerini yasliyor sen hareket edince geciyosa problem yok demişti
irem1- Gzo evet çok doğru hareket ettiğiniz taktirde geçmiyorsa ve karnınız taş gibi oluyorsa ne yazıkki kasılma olarak görüyor doktorlar biraz daha sabırla kuluçka dönemizi yatarak tamamlamamız gerekiyor :)
irem1- Gzo tabi orası öyle yatmakta zor :) Ama Allah hepimize sabır güç kuvvet versin günümüzde alalım sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza inşallah 🙏🏻
Cnnttt Cennet boşuna mı annelerin ayakları altında kız 😁kolay değil analık canları sağolsun yavrularımızın🥰