Busraburak canim valla ben ordan seher hanima gidiyorum. Allah razi olsun ondan cok ama cok ilgili biri. Her muayenem nerdeyse 20 dakka belkide daha fazla suruyo. Anlattikca anlatio, daha dogmamisi karnimdaki bebegi sevio ultrasondan. Esim bile kadinin ilgisinden cok memnun. Umarim senin gittigin ilgisinden memnun kalmadigin doktor seher hanim degildirde baskalaridir. Cunku diger doktorlara nobetci oldugunda gece gittim cok soguk geldiler bana , yani seher hanimda benim gibi her dakkka kontrol boyunca gulup duruo😂