Biz 30 haftalık olduk çok şükür geçen ay şeker çıktı hemşire 30 haftada nstye başlanır dedi 🤍
Ama kafama takılan bişey var şeker çıktığı için mi erken başlanıyor nstye yoksa herkeste mi böyleydi özellikle şekeri olanlar kaçıncı haftada girdiniz nstye ♥️