Happyanne27-12 arirangg nasıl yani canım şimdi ben gittim 1 hafta önce 45 di cuma günü 19 oldu ama ovulasyon takibi yaptığım da yumurtlama da görüp değerlenmiştik şimdi ne yapmalıyım
Tuana34 arirangg 1 adet sonrası hamile kaldım yazmışsınız bir postta adet görünceye kadar beta düşmedi mi acaba kusura bakmayın aynı durumdayım meraktan soruyorum
Gamze772 Rabiakutuk adetin ilk gününden başlayarak say 14/16 günler en yüksek olduğu dönemler demişti doktor ve ben öyle kaldım onun öncesi günleride değerlendirin ama 14/16gunleri es geçmeyin derim ben
Hasret5506 Regl bittikten hemen sornamı test yapmaya başlamam gerekiyor yoksa 2 gün sornamı. Kafam karıştı bu tür şeylerle ilgili bir bilgim pek yoktur da
serpil1baby Rabiakutuk hafif koyulaşmaya başlamış 1 gün ara ile değerlendirin kop koyu olmasada olur koyulaşmaya başlayınca gün aşırı ilişki olmalı👌🏻👌🏻👌🏻
arirangg Tuana34 Yok 2. Adet zamanım gelmişti hala betam düşmemişti. Sonra hamile olduğumu öğrendim. Bir anda çıktı tekrar
Tuana34 arirangg benim betam 15 falandı birlikte olduğumuzda ama ovülasyon dönemini bilmiyorum o zaman bi ihtimal tutmuş olabilir galiba
Elifkskl Rabiakutuk testler durdukça koyulaşıyor 10.dk önemli hepsini 10 dk çek o zaman daha net anlarsın