ilkbebek_ Kızlar 4 günlük kız bebeğim var az önce altını değiştirirken vajinasında kan gördüm hormansal bişey mi normal mi sizce yaşayan var mı bu durumu
beyzacmvrc ilkbebek_ hemen doktora git bence normal olacağını sanmıyorum İdrarında olsa Bezde görsen o bile sıkıntı yani bu hepten sıkıntı Hemen git canım
Anonim1729 ilkbebek_ benim kızımında ilk doğduğunda resmen akıntısı vardı doktora sordum anneden geçen hormonlardan dolayı oluyor demişti fakat kan olduğu için sorarsan daha da için rahatlar
Zeyneppp7 İlk 1 hafta bizim kız da da gelmişti doktor geçici olduğunu söylemişti. Hormonların dan kaynaliymis. Dediği gibi de oldu sonraları geçti. Ama takip etmende fayda var