Nasılsınız nasıl gidiyorr biz 22+1 olduk salı detaylıya giricez bel ağrısı çok kötü oluyor ve artık sıklaştı beni daha neler bekliyor merak ediyor ve korkuyorum. Bi kızım çok hareketli diğer ise nadiren hareket ediyor burdan belli ki ikisi çok farklı olucak 😄 çok heyecanlı hemen 30lu haftlara geçmek istiyorum 🥰🥰