btlunl Merhabalar. Ben 15.haftama geldim hala daha iştahsızım gün boyu aç kalsam yine de yemek yemek gelmiyor aklıma. Napmam gerekiyor ? Normal mi acaba ?
mucizemizibekliyoruzz btlunl yemelisiniz yinede. Kendinize bir beslenme düzeni oluşturmalısınız. 3 ana 3 ara öğün olmalı.
78yenianne btlunl merhaba, bende öyleyim üzerine kusuyorum da ama yine de yemeye zorluyorum kendimi, sizde öyle yapın☺️
btlunl mucizemizibekliyoruzz çok teşekkür ederim cevapladığınız için sağ olun. 😔 mecbur denicem bebek için yiyorum az da olsa ama eşim kozmasa aklıma gelmiyor