Mrb kızlar ben siverekte yaşıyorum ilk doğumu mu diyarbakırda yani 1saat uzaklıkta yapıcam . Ama hep kontrole gittiğim doktor değil yani farklı bi hastanede.o yüzden gidip eşimle hastane ayarlamayı istiyoruz yani pat diye doğum oldu mu habersizce gitmek istemiyoruz.mesela hastane çantası için neler gerekli olucak veya ani bi durum olursa sezeryan yapıyorlar mı bunları sorucam numaramızı bırakıcaz numaralarını da alıcaz bi sorun olursa telefonlaşıcaz .sizde ayarladınız mı önceden yoksa direkt gidecekmisiniz doğumda????