Humzee16 Hamilelikte mide eşkimesi çekip de saçlı doğan bebekleriniz var mı hanımlar? Yoksa sadece söylenti mi? Bende hiç olmuyor sanırım hiç saçı olmayacak kuzumun 🥺😂 tecrübelerinize dayanıyorum 🐣😂
Tiiffany Humzee16 yo hiç alakası yok. Benım midem hiç ekşimedi kel dogdu oglum. Digerinde çok ekşidi acayip gür saçlı dogdu. Bakalım bunda nasıl olacak ekşime yok hiç.
Pekii Humzee16 mide ekşimesini ve mide bulantısını aşırı fazla yaşadığım ilk hamileliğimde kızım gür saçlı doğdu bu sefer hiç mide bulantım yok ama biraz mide ekşimesi yaşıyorum bakalım bunda nasıl olacak 😅
Hilalttk16 Humzee16 ayy bunu bende merak ediyorum😅😅 normalde hurafe dediğim şeylere hiç kulak asmam ama çevremde midesi yanan kim varsa bebeği saçlı doğdu 🙈 benimde ara ara mide yanmam oluyor 🥺
maviruya Humzee16 Mide eşkimesi değil mide yanmasında saçlı doğuyor diyorlar. Ben bütün hamileliğim boyunca çektim mide yanmasını ve oğlum resmen saç olarak doğdu😂😂
Tanembebek5 Tiiffany benim mide yanmam çok erken başlamıştı çocuk peruk gibi saçla doğmaz inşallah 🤣🤣🤣
Humzee16 Pekii sanırım alakası var bende çok az yaşadım mide bulantısı mide ekşimem hala olmadı 😬 kaç haftalıkken başlıyor acaba mide eşkimesi 😂
Humzee16 Hilalttk16 kaç haftalıksınız benim daha hiç olmadı 31+2 🥺🐣 doğumda görecez bakalım 😂 tek sağlıklı olsunlar da 🙈
Yelsink Tanembebek5 ay çok güldüm yoruma😂😂😂benim 28 haftadan sonra başladı şuan 33 haftalığiz ara ara bazen yoğun bazen normal oluyo yanmalar bakalım bizimki yarı kelmi acaba🤣🤣🤣🤣🤣
Pekii Humzee16 ilk hamilekigimde 8. haftada başlamıştı bende öncesinde hiçbir belirtim bile yoktu 😅 bunda 6+3 üm daha yeni hamileyim yeni yeni başladı mide ekşimesi de ama bulantı yok şükür inşallah da olmaz 🥰😅
Hilalttk16 Humzee16 24+3 😅 ayy evet sağ salim kucağımıza alıp sağlıklı büyütelim de saç falan kalsın 😅 💕
mercimekkoftesi1 İlk bebeğimde hiiiiçç mide yanması, mide ekşimesi yaşamadım simsiyah saçlı doğdu kızım ve çoktu saçı. Şimdi aşırı mide yanması çekiyorum bakalım nasıl çıkacak 😅
Melikesare Humzee16 alakası yok hamilelikte hiç mide yanmam olmadı kızım bi doğdu simsiyah saçları vardı hem de bayağı vardı yani 😅😅
Sakin Humzee16 bebek mideyi sıkıştırıyor büyüdükçe , o nedenle ekşime ve yanma yaşıyoruz saçla alakası yok, doktoruma da sormuştum hurafe demişti zaten 🙂
2022bebeki Humzee16 Ekşime yanma olmadı bebegimin ensesine dökülen saçı var 🐣 Gebelikten mide asidi yükseliyor ondan eksimeler sacla alakası yok