Kesinlikle lansinoh ilk hamile kaldığım zamanlarda göğüs uçlarımda çok kuruma kabuklanma başladı nedenini bilmiyorum kız kardeşim yeni doğum yapmıştı onun tavsiyesiyle kullanmaya başladım anında etki muhteşem bir şey henüz doğum yapmadım 35+1 olduk hala kullanıyorum doğum öncesinde kullanmaya başlamalısınız bence nemlendirmesi harika üstelik emzirirken silmeyede gerek yok çok çok tavsiye ederim.