Haticecinar Kizlar az once hastaneden geldim doktor %60 erkege benzetti oncekinde kiza benzetmisti kafam iyice karisti ya ay sonu netlesir dedi..cok sinir oldumm😔
Deletedmom2224 Haticecinar 14. Haftadan sonra netleşiyor zaten sıkmayın canınızı ben 15 te kesin erkek olduğunu öğrendim ondan önce de kafam karışmasın diye doktor hiç bir tahmin yapmadı
Hhhzzzlll3545 Haticecinar cok erken 16 haftadan sonra bile degisen oluyor ama genelde 16 hafta sonrasi cinsiyet tahminleri netlesiyor 😊
Deletedmom2224 Haticecinar en zor bekleyislerden ikincisi sanırım ilki kalp atışını duyana kadar ikinci cinsiyeti öğrenene kadar 😊
Haticecinar Deletedmom2224 hic sorma ayni seyi bende soledim netmi diorum degil dio 😀 ayy sinir oldum yavrucum uyuyodu zaten
Deletedmom2224 Haticecinar hahah kıyamam ya benimki de inadına 15. Haftaya kadar göstermedi en son doktor baya bi karnımı filan salladı hareket ettirdi çikolatalar bol sular derken öyle gösterdi 😂
Sezgin Haticecinar evet doktorumuz aynı mıydı emin olamadım da o yüzden sordum. Belki bizim de değişecek kim bilir. Sağlıkla gelsinler. Ama bende sizin bebişin cinsiyeyi merak ediyorum. Ama içimden geçen erkek🤗🤗
Haticecinar miniko %60 erkek dedi bu seferde ilk kiza benzetmisti net bisi solemiyorum gene dedi ay sonu gitcem ozaman belli olur dedi kafam karisti canim ya
Haticecinar Sezgin benimde kafam karisti ben hep kiz hissediyodum hayirlisi olsun insallah saglikli olsunda 😊 ay sonu belli olsun artik isim dusunelim☺
miniko Haticecinar hayırlısı cnm ya bende gidicem 2 hafta sonra ama hic birsey söyleyeceğini düşünmüyorum 3 aylık oluyoruz o zaman erkekse söyler belki ama
miniko Haticecinar ama seninki kiz gibi geliyor bana erkek olsa gösterirdi kendini diye düşünüyorum 💗💗