Mucizebebekelif1 Kan sulandırıcı iğne kullanan varmı aranızda hanımlar fikirler verin kanım yüksek çıkıyor bana iğne yazdı ama yan etki yapabilir dedi kanama vs kan pıhtısı yapabilir dedi ne yapacam şimdi 😔😔
Sym87 Mucizebebekelif1 ben kullanıyorum canım benim 2tane düşüğüm olmuştu genlerimde pıhtılaşma oldu onun için kullanıyorum..bildiğim kadarıyla herhangi bir yan etkisi yok..
arirangg Mucizebebekelif1 Ben her gün kullanıyorum ama kan pıhtısı yapmaz ki. Tam tersi pıhtılaşma olmasın diye
Ecem95 Mucizebebekelif1 ben 16. Haftadan beri corasprin kullanıyorum (9 haftalıkken korona geçirdiğim için) Haftamda da oksapar 400’e başladık eşinde kireçlenme ve suyumda azalma olduğu için. Doğumdan 2 gün önce kesicez dedi iğneyi corasprini de 36. Haftada kesicez dedi doktorum
Minik1Civciv Mucizebebekelif1 aksine iğne zaten pıhtılaşmayı önlemek için kullanılıyor. Her hangi bi yan etkisi yok aksi çok faydalı.
Mucizebebekelif1 Sym87 bana dedi kanama yapabilir bilmiyorum çok korkuyorum benimde biraz riskli gebeliğim var kararsız kaldım kullansam mı diye
Mucizebebekelif1 Mucizebebekelif1 Mucizebebekelif1 kan değerlerin yüksek çıkıyor dedi 19 haftalık olduk yeni zaten 7 aylıkken alacaklar erken doğum olur kalp hastasıyım ben
Sym87 Mucizebebekelif1 benim bebeğime kan gitmiyordu oyüzden doktorum verdi bu iğneyi kan akışı olması açısından..
Mkds Mucizebebekelif1 genelde düşüklerden sonra veriliyor pıhtılaşma olmasın diye ben aynı zamanda corasprin de kullandım sende kalp haftası olduğun için vermiş büyük ihtimalle kullan dediyse doktorunu dinle inşallah bir şey olmaz
Hatice_123456 5 buçuk aylık ken kanama geçirdim igne yüzünden bıraktım sonra iğneyi 3dusugum olmuştu benim Sonra maalesef 6 buçuk aylık ken suyum geldi doğum yaptım 28jaftaliktim çok şükür sağlıklı 4 yaşında şimdi
Pinar4588 Mucizebebekelif1 2 düşük yaşadım sonrasında yaptırdığım testlerimde kan pıhtılaşması olduğu çıktı. 3. Gebeliğimi öğrendiğim gibi test sonuçlarımla doktora gittim hemen 0,4lük oksapar ve coraspin başdık şuan 21 haftalık olduk çok şükür🙏 hiç kanamam olmadı doktorun verdiyse boş yere vermemiştir emin ol. Hiç bir yan etkisi yok göbekten yapıyorum bende saniyelik yanma oluyor yeterki sağlıkla kucağıma alayım bebeğimi hiç önemi yok bu acıların🤗
Mucizebebekelif1 Pinar4588 tabi öyle benim için acının önemi yok sadece yan etki yapmasın bebeğime zarar vermesin yeter bana onu sağlıkla kucağıma alayım başka birşey istemiyorum sadece bana öyle deyince tedirgin oldum
Aytensezgin Mucizebebekelif1 35 haftalık hamileyim. 8 haftalıktan beri kullanıyorum son ıkı aydır falanda günde iki kez vuruyorum
Ruhsuz Kızlar bacaktan yapanlar tam olarak nereye yapıyorsunuz bacakta ,15 haftalık oluyorum artik göbeğe değil de bacağa vurmak istiyorum morarmamasi için tam olarak nereye yapmalıyım
Mkds Ruhsuz yan taraflara diz kapağından 4 parmak yukarı yağlı bölgeye ama doktorlar genelde göbekten tavsiye ediyor bildiğim kadarıyla göbek daha az acıyor