deryaumay20 seyda53 yok sadece bundan sonra ağrı yapar dedi o yüzden dedi hayırlısı artık ya sağlıkla doğsun da geç olsun güç olmasın 🤲🏻🌝
Hilalttk16 seyda53 çok geçmiş olsun 😅😅 sonrasında oturup kalkarken tuvaletini yaparken yürürken vs ağrı oluyor mu