Aos Merhabalar, yarin serklaj dikisim alinacak ve ben cok gerginim nasil oluyor agrili mi bu konuda tecrubesi olan var mi?😔
Hanife5728 Aos Merhaba cnm benimde az kaldı bize tecrübeni anlatırsın bende merak ediyorum cok nasıl olcak die
Aos Hanife5728 dikisi aldilar hic hissetmedim diyebilirim o kadar gerilmistim korkmustum ki 2 dakikada biten bir islem oldu:)
Hanife5728 Aos Yaa çok sevindim bende çok gergindim darısı başımıza inşallah Sağ salim kavuşun bebeğinizle inşallah 🥰🤲🏻