Hnfe_sltan0332 Merhaba kizlar ikili test yaptirmamistim 3 lu yaptırdım sonucum çıkmış alfa fetoprotein sonucum 55.99 çıkmış kırmızı gözüküyor yani yüksek sanırım ne anlama geliyor randevum ayın 22 sine daha var bilgisi olan varmı sonuçla ilgili