segah06 Kızlar 1 aylık bebeğim var sol göğüsüme aldığımda dehşet ağlıyor. Sol göğüste durmak istemiyor. Sebebi ne olabilir? Bu durumu yaşayan oldu mu?
selinsmother segah06 acaba göğüsünüz tıkandı ve zor mu çekim yapıyor . Sağıp gögüsünüzü tamamen boşaltmayı denediniz mi
Esraliiii segah06 benimde hep sağ emerdi cocukalr uykukuyke. Solu veririm ama bu süre sonra emmediler solda kesildi sütüm sadece sağ emdilrr
Buseee24 segah06 benim oğlum nerdeyse 2.5 yaşında hep sağ emdi tem tük sol emmiştir. Tek sıkıntısı biri küçük biri büyük oldu göğsümün😅 doymasından yana sıkıntı olmuyor çocuklar tek memeden fazla geliyorsa ya da az geliyorsa herhangi birini tercih ediyorlar🥰