Meltemgnss 8+2 gebeyim mide bulantılarım beni mahvediyor😔😔 herşey kötü kokuyor et süt tavuk yumurta yararlı olan hiçbşeyi yiyemiyorm bütün yemeklerden tiksinmeye başladım limon ve salata hariç bşey yiyesim yok. Folik asit bile alırken kusacak gibi oluyorm ne yapacağım bilmiyorm önerisi olan var mı en azından bulantımı azaltacak ilaçsız tavsiyesi olan
ddm2210 Meltemgnss Meltemgnss merhaba canım bende tamam 8 haftalığım seninle aynıyız doktorum primal dr verdi günde 4 tane içiyorum ama tamamen kesmiyor doktoruna danışıp bulantı hapı içebilirsin . Birde ben çilek yiyorum çilek bulantımi kesiyor sanki 🥰
Ceylane Meltemgnss bende ayniydim artık beslenemedigim için halsiz düştüm doktora söyledim ilaç verdi günde 4 tane içtim. Düzeldi şükür beslenmeye başladım. O kadar kotuydum ki folik Asitimi bile içemedim şu an 11 haftalık olduk arada bulantı oluyor hemen geçiyor sadece su sorunum var ne yesem ağzımın tadı değişik ve sindirim sorunu
Meltemgnss Ceylane Yaa inşallah benim de azalır 12 haftaya yaklaştıkça. yemen düzeldiyse önemli olan da o gerisi kabul
Kubra0314 Haftadayim mide bulantilarim devam ediyor benimde primal kullanıyorum akşamları 2 tane içiyorum tuzlu domates de iyi geliyo deneyebilirsin
adatuna Maalesef ben de öyleyim, bazen o kadar bunalıyorum ki kusarken ağlamam geliyor ağladığım için daha çok kusuyorum 😬 Prilam kullanıyorum ama bulantılarımı kesmedi. Ayva yemek bana iyi geliyor ama maalesef anlık kesiyor.