2 sene once Mide ameliyati oldum.hamile kalana kadar hiçbir problem yaşamadım.ama hamile kaldığımdan itibaren her yemekten sonra kusuyorum.Suan 27 haftalık gebeyim ilk hamileliğimde bulantım 3 ay sürmüştü.bu sefer çok uzayınca acaba ameliyatla alakalımı aynı durumu yaşayan varmi diye sormak istedim