Ozgetfkc Hanimlar doğuma az bir süre kaldı ve hâlâ ne almam gerektigini bilmiyorum sizler korse mi yoksa toparlayıcı tayt mi aldiniz. Hangisini alsam isimi görür. Onerilerinize açığım
beyzaburaksahin Ozgetfkc korse kesinlikle iki hamileşğimden hemen sonra korse taktım sıfır göbek 1 haftaya yumuşaklığıda gitti sarkmadı hic birşey
hayalperest2310 Ozgetfkc korse tayt da aldım canım belden saran da ikisini de kullanırm basen kısmı aldı basını gitti biraz toparlanır belki
Saglamcemile Arkadaslar ben birinci hamılelıgımde takmadım maalesef korse bu dogumdan sonra taksam işe yararmıkı
Tubatgn Ozgetfkc Çok giymedim hala kanamam devam ediyor ama güzel sıkılaştırıyor arkadaşım kullandı çok memnun o şekilde aldım bende Sadece hafif göbek kaldı büyük ihtimalle işe yarıyor giydiğim günlerde bile fark etti
beyzaburaksahin Mucizeviannesi ben ucuz kancalıdan aldım 45 tl di marka almana gerke yok kancalı olanlardan al yeter canım 3 tane ayarı oluyor ya ondan aldığım satıcıya baktım ürün yok ama benzer ekleyeyim sana. Ecoform 3 Kademe Unisex Bel Korsesi İnceltici Vücut Şekillendirici Doğum Sonrası Toparlayıcı Özellikli Siyah Renk https://app.hps.im/d7ct/mnrzs1ka
beyzaburaksahin Mucizeviannesi canım bunlar çok dar oluyor ben L-M-s aldım hic fark yoktu yani en yüksek bedeni alsan iyi olur yorumlardada zaten belirtilmiş dar kalıp diye o yüzden yüksek beden al o olur