Nezosikra Turna44 benimde 4 üncü gebeliğim🙈🙈3 kızım vardi çok şükür şuan erkekmiş dün öğrendim 3 kızdan sonra erkek anası olacağım inşallah rabbim hepimize sag salim sağlıklı bi şekilde kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤗😍
Nezosikra Turna44 rabbim gönlünüze göre nasip etsin inşalalh daha eşim 5 kardeş olsunlar diyor 🤗🙈😂😂bakalım artık Hayırlısı olsun
tazecikannee Minik1Civciv inşallah sağ Salim alırsın canım postlarda seni görüyodum bu son olur inşallah
Cemilekara06 Benim 3gebelık 2de düşük var toplam 5oluypor galıba bir kizim 11yasında digerı ise 1bucuk yaşında rabbım isteyen herkese nasıp etsın inşallah 🙏