SevdaPlt Rabia54 aynen bende zayıfım iri bi bebek bekleme demişti zaten kaç hafta önce 3olsa yeterli inşallah bide sağlıkları yerinde olsun inşallah 🤲🏻
Kanarya dilannnyilmazz maşallah🤗 Benimde 36+1 haftalık 3kg ama doktor iri ve kilolu bir bebek diyo :( normalci bi doktor aslında, ama bu gidişle 4kg geçer sezeryan gibi görünüyo dedi bana :( kesinde konusmadı aslında bakıcaz görücez dedi
Duyguuuu Partk valla benimkide 35te 2200du 36yim simdi 2650 2700 olmasi gerekiyor beslenmemi duzelttim bakalim kilo aldik mi 😊 ama 400 gram assagi yada yukarı olmasi normalmiş