Beggg ilk 3 ay yarım kundak öneriliyor. En fazla 4. Aya kadar yapıp sonra bırakmak gerek. Alışında bıraktırmakta sıkıntı. Uyumuyor çocuk kundak olmayınca alıştığı için. Ben bir süre yaptım ilk doğduğu zaman. Kollarını bir şekilde kurtarıyordu. Hazır kundak aldım. Onu da sevmedi. Hiç istemiyordu kundaklı yatmak. Ağlıyordu. Bende hiç yapmadım.