Merhaba güzel anne adaylarım, annelerim. Biz bugün 31+2 olduk Elhamdulillah 🌸🤲 son 2 3 gündür vajinanın üzeri kasık ağrım oluyor özellikle geceleri yatakta sağa sola dönerken zorlanıyorum. Bu kasılma mıdır acaba? Yoksa standart rahim büyümesi ağrısı mı? Miniğim de baş aşağı dönük ondan kaynaklanıyor olabilir mi? İlk gebeliğim olduğu için tam tarif edemiyorum ne ağrısı olduğunu.