Teşekkür ederim yorumlarınız için. 🙏 inşallah sağlıklı bir hamilelik geçiririz. Ben 3 üz gebeliktim. İkizlerimizi sonlardırmak zorunda kaldık salı günü. O yüzden sağlıklı olan evladım için merak ediyorum. Sormak istedim sizlere. Büyüyor evlatlarımız. İnşallah kucağımıza almayı nasip eder allah 🙏